Witamy w hurtowni zabawek Libra. Prosimy o zalogowanie do systemu w celu składania zamówień. Logowanie do systemu

Współpraca

Podejmujemy współpracę z firmami zainteresowanymi zakupem dystrybuowanych przez nas zabawek, aby otrzymać dostęp do naszej oferty oraz warunków handlowych prosimy o kontakt z naszym biurem handlowym: bok@libragdynia.pl , 58 663-89-75.

Zachęcamy również do założenia konta, dzięki któremu będą mogli Państwo zakupić nasze produkty online (konta są nieaktywne do momentu przesłania do nas mailem lub faksem kopii dokumentów firmy).

Naszym klientom oferujemy:

  • bezpieczne i oryginalne produkty,
  • bezpośredni dostęp do nowości i hitów rynkowych,
  • stałą opiekę działu sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych
  • darmową i szybką dostawę produktów na terenie całego kraju (dostawa w ciągu 2 dni roboczych),
  • możliwość składania zamówień online o porze dogodnej dla klienta,
  • integrację Państwa sklepu, hurtowni z naszym system sprzedaży internetowej poprzez automatycznie generowany plik XML (czytaj)
  • korzystne i elastyczne warunki handlowe
  • dropshipping

 

Naszym klientom oferujemy obecnie 3 modele współpracy:

Tradycyjny - opiera się na standardowych warunkach współpracy handlowej, klient składa zamówienienia wysyłane do jego magazynu. Rekomednowany dla większości klientów posiadających tradycyjne sklepy jak i internetowe.

Order 4 Order - dzięki wysokiej liczbie dziennych zamówień sklep jest wstanie spełnić minimum logistyczne i przesyłać zbiorcze zamówienie do Libry tylko na pozycje zamówione przez klientów. Model dedykowane dla dużych sklepów internetowych zintegrowanych z naszą ofertą produktową. Rozwiązanie sprzyja obniżeniu do minimum własnego stocku magazynowego. 

Dropshipping - to model współpracy internetowej polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę.
Dwie główne korzyści z dropshippingu to brak odgórnej potrzeby alokacji pieniądza w towarze i regularny przepływ środków pieniężnych.Inne korzyści obejmują:

  • pozbycie się problemów magazynowych,ograniczenie kosztów ochrony mienia i dźwigania
  • szybkość dostawy
  • możliwość skupienia się na innych aspektach biznesu.

Oferujemy również integrację z naszym systemem sprzedaży B2B poprzez odpowiednio przygotowany plik xml. Dzięki temu rozwiązaniu będą Państwo zawsze posiadali aktualną ofertę i szybko przeniosą kartoteki produktów do swojego sklepu internetowego. Jeśli są Państwo zainteresowani integracją prosimy o informację mailową lub telefoniczną. Zachęcamy do składania zapytań u swojego dostawcy oprogramowania sklepu internetowego czy oferuje on już w tej chwili integrację z naszym systemem.

Obecnie oprogramowanie sklepu internetowego oferujące integrację z naszą ofertą produktową:

100sklepów.pl AtomStore.pl cStore.pl RedCart
SKY-SHOP.PL


Można również skorzytać z oprogramowania A2C pozwalającego na automatyzację aktualizacji oferty sklepu internetowego na podstawie plików dostarczanych przez dystrybutorów / hutownie (m.in oferta Libry). Oprogramowanie jest zintegrowane z wieloma platformami sklepów internetowych m.in. osCommerce, oscGold, PrestaShop, Magento, Shoper, Sote, ClickShop, cStore, iStore, OpenCart ...

Po więcej szczegółów odsyłamy do producenta: http://www.e-mo.com.pl/a2c

Dla Państwa wygody nawiązaliśmy również współpracę z firmą Afida . Platforma integracyjna tej firmy w automatyczny sposób może na bieżąco aktualizować ceny oraz ilości produktów zgodnie ze zmianami w naszej hurtowni. Firma obsługuje platformy sklepowe Shoper, PrestaShop i inne sklepy z interfacem API.